I <3 Gaga

Helt klart värt alla pengar och slit för den konserten. När vi kom dit va jag opeppad och jättetrött och det blev försenat, vet inte riktigt varför.
 
MEN när den klassiska musiken dog och Globen släcktes ner och jublet kom då jävlar försvann allt. Vilken jävla scen hon hade, ett stort slott som senare öppnade på sig. Kommer dela med mig av bilder när jag är hemma för jag surfar på mobilens internet just nu så det kommer gå så segt.
 
Jag säger då bara det att även om man inte gillar hennes musik så va showen värd att se. Fast nu gillar jag ju hennes musik men ni fattar :) Fattar inte hur hon kan stå där och hoppa runt i 15 cm klackar utan att bryta fötterna. Sen under Judas så gick strömmen. Inte i hela Globen men förmodligen bakom scen så hon kom ut och pratade till oss för hon ville inte att vi skulle sitta där och inte bli underhållna när vi betalat för det.
 
Äe går inte beskriva, man måste uppleva det. Vi hade riktigt bra platser, på korten så ser det ganska långt bort men det är kameran som gör det, vi hade kanske 20-30 meter till där hon va och flängde runt.
Skönt att vi lyckades få oss hem också, det är inte lätt med pendeltåg och tunnelbana när man är född på landet haha :) Längtar hem till Norrland där det är mindre folk men imorrn åker vi ju hem.
 
 
Det är kul att fara hit när man vet att man får fara hem :P 2 veckor semester skulle jag klara men inte att flytta hit. Ikväll blir det lungt, jag har redan sovit 2 ggr sen jag vaknade imorse, va helt slut. Inte så bra med tanke på att vi ska fara tidigt imorrn men det löser sig nog :)
Vi hörs!

Kommentera här: