Harkel

Oooh så trött jag va på skyddsombudsgrejset idag. Höll på att somna flera gånger. Tur det slutade lite tidigare än på schemat :) Middag från Subway med Fredrik och sen film.
 
Imorrn händer inget förutom jobb och sova men lördag är det som sagt dop så då får jag träffa massa fint folk och sen är jag bjuden på middag hos brorsans kombo på kvällen så det är första gången jag träffar han sen han kom hem :) Blir trevligt den stunden jag kan vara där :)
Sen vips så är de söndag och ledigveckan hägrar. Har aboslut noll planerat, känns ännu bättre. Bara jag inte blir dundersjuk, känner att det börjar smyga sig på.
 
 
Försökte övertala Fredrik att vi skulle köpa husvagn och fara till Böda Camping. Tänkte att han kunde ju få köra, det gillar han ju :) Han va dock skeptisk till den idén med så långt dit och stor camping.. Men vänta bara, ge mig lite tid så ska jag nog lyckas övertala hähä ;) Husvagn kan jag ju köpa ändå :D
 
Nu kolla igenom hela internet från början till slut sen ska jag dejta Mr Sandman.
Godnatt!

Kommentera här: