Pissväder från satan

Jag har alltid otur och får alltid köra sämst veckorna.. Imorse såg jag inte alls mycke framför bilen i snön och de va bara allmänt jävligt. Men vi tog oss fram hela och 5 minuter före vi började så skitsamma. Fick lite klagomål på väg hem att jag körde så sakta men då blev jag irriterad och röt ifrån att då kan han väl köra själv. Jag kör inte över min förmåga och både vi och bilen kom fram hel. Konstigt nog va han väldans trevlig när vi kom åt stan...
 
Nej jag gillar inte sånt här väder då vintern inte kan bestämma sig för att stanna eller inte. När det väl är vinter så är det bra, men vägen dit är dryg.
 
Har inte haft mycket på schemat idag i gruvan, har mest försökt att ta mig ner?? Va av nån konstig anledning väldigt svårt idag. Hitta nån midda och slänga i sig, tvätta och ta det lungt.
 
Bmwn åkte nyss ut på blocket så vi får väl se..

Kommentera här: