Stånd

Inte så trevligt som det skulle kunna va, häh. Nämen gruvan har rätt mycke stillestånd pga vi är bergvräkta som det så fint heter. Innebär att det inte hinner lastas ut i nog bra fart för att vi ska kunna jobba. Vi har ungefär två gavlar per dag att jobba med, men dom skjuter vi ju också samma dag, så det är berg precis överallt.
 
Vilket blir ganska jobbigt med ett 10timmars pass av inget värt på agendan.. Och idag stod då halva gruvan still för att de va arbete så ingen kunde ta sig nånstans.
 
Men det löser sig, som med allt annat här i världen :) Jag och Fredrik ska på dop 1 December så det ser jag fram emot, julen är ju på intågande och 15 dagar kvar till lön :P
Fast det här med bilbyte/försäljning gör mig lite lessen.. Jag vill igentligen inte he bort das Helga, men känner mig så illa tvungen när det bara jävlas... Det är en fin bil och jag blev faktiskt lite kär första gången jag såg henne, dock trodde jag aldrig att den skulle komma i min ägo.. Men vi hade en fin sommar ihop iallafall, många trevliga turer :)
 
Får väl se vars det landar.
Nu blir det nog snart sängen känns det som.
Godnatt.
 
 
I know that you´re no good for me
 
 

Kommentera här: