Bad moon rising

Sov på tok för länge idag, men vafan ska man göra när det inte går sova för att det kryper i benen. Är så fruktansvärt irriterande och det går inte över heller. Då får man ligga och spänna musklerna och slappna av, spänna, slappna av osv... Stackars Fredrik som va übermysig men han kunde knappast sova när jag låg där och inte kunde ligga still.
 
På det så drömde jag en idiotdröm, och innan man fattar att det bara va en dröm så hinner man bli apförbannad när man vaknar på sin partner. Jag drömde att en gemensam bekant åt oss kidnappade mig och ett par andra folk och hade hos i ett hus, sen umgicks Fredrik med denna person och jag sa åt han via sms att han fick fan fixa ut mig härifrån men så va han på hockey och drack öl? Då jag träffade han så sa han att han passade nog bäst som singel. Haha åh så arg jag va när jag vakna :P
 
Tur jag hann återfå medvetandet innan jag gjorde något dumt.
Snart dags för jobb igen och Facebook talar om att det är Valborgs ikväll. Gör mig inget att jobba och spec inte imorrn då det är röd dag. Bara mer pengar åt mig :) Är  glad att jag är ledig midsommar iaf, men som sagt inte julen på 6 år till.. Suck.
 
Dags att tänka på middag och att det förhoppningsvis inte blir en sen kväll igen...
 

Kommentera här: