Om ditt hjärta slår

Blev lite skoter idag och mackor på järn över eld.. Mumma! Sen blev det tacos. Nu har jag ätit det torsdag, fredag, lördag, tisdag och onsdag. Konstigt nog inte direkt less?
 
Sen skulle vi hem och äntligen borra och sätta upp mina hyllor men det ville sig icket.. Så får fara till Ostis imorrn och hämta våran slagborr. SPYC på morron, kommer vara mör efteråt.
 
Tvättade bilen idag vilket kan kännas onödigt men har mått dåligt över stackarn varenda gång för jag har inte tvättat sen den blev riktigt geggig i höstas och den va ju helt ren mellan tvätten och parkeringen iallafall :) Zumba på det, som jag längtat! Nya låtar och det va riktigt skoj. Älskar att jag bytt ut många dåliga saker mot nya hälsosamma, eller ja det har både jag och F gjort. Nu ska jag duscha sen hoppa isäng med han. Puss på er!

Kommentera här: