Summer lovin

Ja som sagt, sommaren är snart över och det är ju ett ganska stort minus med det hela.. Mest missnöjd är jag kanske med mina soltimmar, men det känns bara blä att måsta gå ut på gräsmattan bland allt folk eftersom ingen sol släpps in på denna balkong någon gång på dagen överhuvudtaget.
 
Å sen kanske jag borde byta jobb, har inte kunnat slappna av och lämna jobbet på jobbet eftersom jag är orolig för vad som komma skall. Å allt på grund av den där jävla händelsen för länge sen... Tänk att man kan bli så skadad av en igentligen så liten sak. Men ja vi är ju alla skapta olika..
 
 
I måndags va vi iallafall på Kajutan och körde musikkryss. Nicke följde med och va helt muppig och nöjd över att han vann två av tävlingarna, sprang fram till gubben och vinkade och hade sig haha. Sen kollade vi läget i Bure, det va typ dött.
 
Idag for jag och Freddan på roadtrip till Lövånger och Varhuhuset. Fullt med skräp som jag gillar och en arg Fredde som påstår att jag springer iväg om han vill kolla på nånting. Till mitt försvar så får han väl se på vad han vill och jag kan gå iväg och titta på vad jag vill, vi behöver inte sitta ihop :) Som vi gör nästan jämt ändå.
 
Ïmorrn ska vi på bilbingo med Nicke, på torsdag och fiska i Forsbacka och förhoppningsvis äta lite egenfångad fisk. På freda kanske party sen får jag se till att göra det mesta av sista lediga veckan. Bada en gång och äta en mjukglass ska jag fan göra. Och klämma in en dejt med Emelie någonstans. Jag har som mycket att göra men ändå inte.
 
Började läsa Femtio nyanser av honom, så nu får jag väl se om jag blir superkåt som det sägs.
Adjö.
 
Here comes Honey Boo Boo season 2 ute nu, whoop! :)

Kommentera här: