Jsjayenewisisjenriso!!!!!!!

Sitter och kollar igenom bilder på telefonen eftersom jag ska lägga upp en imorgon när jag vaknat..

Kommer till bilderna från urnsättningen när jag och Nicke sänkte ner Fredrik till sin sista vila.. Och upptäcker en detalj..

DE HAR JU STAVAT NAMNET FEL!!!! Jag vet inte ens om det är nåt att bli upprörd över men jag är det!!! Fredrik var perfektionist och att nu veta att urnan han ligger i med hans namn på är felstavat???!!

Ursäkta men vad i helvete??!! Hur svårt kan det vara!! Det tog nästan en månad efter begravningen innan urnsättningen kom, det va nästan slutet. Stenen var slutet men....

Får fan ta 15 tabletter för att somna nu. Jag är arg och upprörd. Jag vet inte va andra tycker men det är hans sista vila, då ska fan hans namn va rättstavat!!



Kommentera här: