Hemligheten

Imorse ställde jag och Stina av mot Arvidsjaur för att göra det jag inte nämnt här tidigare.. Alla får väl ta det här hur dom vill men jag har faktiskt besökt ett medium. Jag åkte dit med ett öppet sinne för vad som skulle hända eller inte. Visste inte riktigt vad jag skulle tänka om det..
 
Men jag kan säga såhär att jag är övertygad om att Fredde var där. Saker som sas finns det inte en möjlighet att någon kan veta. Jag har inte tänkt skriva så mycket om min upplevelse utan om nån vill veta kan ni skriva på Facebook eller nåt..
 
Jag kom hem med en ro i kroppen men även en stor känsla av ledsamhet och saknad. Jag vet att han är här ibland och tittar in, jag vet att han ser mig gråta men jag kan inte prata med honom. Det gör mig ledsen. Jag är inte rädd för döden längre för jag vet att vi kommer ses igen.
 
En viktig sak fick jag bekräftat idag.. Känns skönt att äntligen veta.
Tänk att det var så roligt att det var en sån sak som hans tandborste som verkligen övertygade mig att han va där. Av alla de saker som sas så var det faktiskt det som övertygade mig mest.
 
Älskade Fredrik  <3 Det va mycket att ta in idag, försöker skriva ner saker men får nog skriva omgångar.. Sen grinar jag så mycket att jag inte ser nåt nästan. Ska pausa en stund.
 
"Du får ta på dig många par sockar om du ska kunna fylla ut mina skor" <3

Kommentera här: