Släpp en fis

Precis vad jag gör nu. Igår när jag kom hem somnade jag på soffan och vaknade upp prick 23:59. Något förvånad somnade jag tydligen om och missade 4 väckarklockor. Något är galet när man vaknar och det är ljust ute för det är det inte kl 04 på morgon!

Fick mig knappt från parkeringen. När man inte har antispinn längre så får man helt enkelt gunga sig lös som förr i tiden.. Och alla växlar spinner precis som förr. Nä jag skojar bara, en gammal b20 spinner inte på fjärde växeln!

Påtal om mina gamla bilar så verkar folk från lite här och var vara intresserade av både den blå och orangea.. Men den orangea har jag ju tänkt sälja så fort den tinar fram och den blå skulle jag och Fredde köra sönder, men nu får jag göra det själv.

Sitter på kontoret i vanlig ordning med träsmak i röven. Idag har jag med mig datorn så kan fördriva lite tid. Imorgon ska jag underjord. Det blir nog fint!




Kommentera här: