Go tigers

Duck dynasty s05 e03 Life of Si. Se nu direkt!

Idag åt jag med Fredriks mamma sen tände vi ljus på graven. Det är alltid mysigt och trevligt att ses. Vi käkade rödspätta på OBS och jag köpte äntligen mitt torkade kött igen! Men också kakor.. Måste sluta med mitt sockerberoende...

Kan inte komma ihåg var jag la näspiercingarna jag köpte.. Hittar dom inte på de logiska platser jag kan komma ihåg.. Visserligen ska det visst läka i fyra veckor så jag hinner nog handla nya. Måste kanske ha en längre stav till läppen, den skaver lite på insidan men så var det inte förr.. Tror jag tar tungan före septum nu när jag vet att det förmodligen kommer göra rätt ont :) Blir nog bra tillslut.

Någon som vet av en piercare i stan? Jag har ingen koll längre..

Nu lägger vi oss framför tvn och ser film tills vi somnar. Hasse lekte med en boll idag och såg rolig ut. Potatisen va knäpp som vanligt. Vaka över oss Fredde ❤️❤️ Älskar dig!



1 elin:

skriven

Jag tror Julia piercar fortfarande :)

Svar: Jo jag fick tag på ett nummer och det stämde :)
enkoppsprit.blogg.se

Kommentera här: