Najs

Natten till lördag åkte jag på misshandel av en kille på Max. Skulle köpa lite fyllemat efter vi vart på Brolle i bursiljum, slutade med blod och akuten.

Två slag minns jag, men det va fyra eller fem. Svullen och fin i ansiktet om än det inte syns så värst. Jobbigast är det under läppen där jag trasades upp och nu när det börjat läka har det blivit vitt?? ser riktigt äckligt ut.



Gör ont att bara göra ingenting så äta har inte gått så bra eller sova. Imorgon ska jag till polisen och fota



Konstigt hur man kan få kommentarer som "trodde det skulle se värre ut". Det spelar väl ingen roll hur det ser ut. Jag vet hur ont det gör och hur jävla ledsen jag är över att den jävla idiot förstört min semester.

Känner inte för att göra nått just nu och har mest bara ont. 

Men jag tror personen kommer få igen det han är värd, det finns folk som gärna skulle haft tag i honom och klart det är fint att höra mitt i det tråkiga.
Godnatt :((

Kommentera här: