Fuck my life

Idag är en sån dag på riktigt. Gått och blivit sjuk, som jag sagt förr så är det fan inge ball underjord för man har lock för öronen från det man åker ner till kommer ovanjord. Trodde min skalle skulle sprängas påväg ner i hissen. På det så har jag såklart haft en riktigt jävlig dag, suttit i en bil i över 4 timmar och kört runt runt runt. Fick mig en kvart att äta på iallafall men sen va det bara ut igen.
 
Har så ont i ryggen då djungelbilarna inte är bekväma nånstans att köra. Hampus ska på Stadsfesten med sin bror och svåger, här ligger jag och är bitter. Inte på han men för att det finns tusen roliga saker jag skulle kunna tänka mig göra just nu. Istället ska jag försöka släcka ner mig själv och hoppas det är bättre imorgon. Har ju för fan semester på freda, då kan jag inte va sjuk!
 
 
I övrigt så fyller Fredrik 25 på fredag så då ska jag förbi graven med blommor och ljus.
Sov gott.

Kommentera här: