Party

Det blev lite partaj ikväll. Följde Elin på tjejfest sen åkte vi på Pentagon road devils. Fick en del kloka och goda råd och ett fint samtal med en person, det va trevligt. Stötte på min tremening som sa att han älskade mig haha :) Det är fint med kärlek på fyllan :P Blev varm i hjärtat när han spelade bra musik hehe :P

Åkte sen Chrysler med Tina tills jag blev avsläppt nu. Jag som inte åkt bil sen.. Ja de är branog längesen :P Blev inte alls så många öl, har ju kattbegravning imorrn och ids inte va bakis överhuvudtaget. Det va en trevlig kväll och jag va faktiskt utanför lägenheten för en gångs skull :)

Det goda råd som jag fick va att man blir fan inte lycklig av att ha pengar på banken, man lever bara nu. Det är ju till viss del sant :) Så får väl se om jag gör verklighet av den enda planen jag har för framtiden just nu :) 

Nä om man skulle ta och sova en stund innan det är uppstigning igen. Goodnight sleep tight, don't let the bed bugs bite!





Kommentera här: