Säg goddag

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska bli när jag blir stor. Jag är å andra sidan väldigt nöjd med vad mitt nya jobb gett mig.. Det enda negativa var att gå ner i lön men i utbyte fick jag en stor del av mitt liv tillbaka. Jag trivs i gruvan bland gubbarna och skolbänken har aldrig vart min grej. Får väl grubbla ett tag till på det..
 
Just nu vill jag helst bara bli frisk. Inne på vecka 4 eller 5 med en jävla förkylning som aldrig släpper och jag är bara less. Vill träna och inte må som en påse skit vareviga dag. 
 
 
Tänkte häromdagen på Freddes teori om ostkrokar han hade en gång. Fnissade för mig själv. Kan sakna hans konstiga uttryck och tankar om allt möjligt. Tur jag kan plocka fram fina minnen då och då, minnas
 
 
tillbaka på de bra och roliga stunderna. Saknar min bästa vän!
 
Längtar hem till Hampus som gör mig tokig :) På ett bra sätt :) Bästa knäppot i världen skulle jag nog påstå! Tur att vi hitta varann då :)
 
Dags att äta lunch snart och hoppas att denna dag är över snart. Adjö.
 
 

Kommentera här: