Snön faller och vi med den

Sista dagen ovanjord. Fr.o.m. nästa vecka börjar jag gå skift fm/em så det blir ständigt underjord. Har en liten stund över för tillfället..

Sitter och läser lite om andra träningspass på friskvårdskompaniet. Just nu är det nästan bara gruppass som gäller, har ingen pepp alls att gå på gymet, blir som lite gjort.. Men jag kör ju bara core, eller dans bara för att det är kul... Men jag vill vidga mina vyer och dessutom fler och andra tider att träna på. Nu får jag fan hålla igång det här.

Lagt om kosten med så att jag kanske inte behöver se ut som en boll i sommar när jag ska gifta mig. Inte smal, men bara hälsosammare och mindre.


Är på ett smådåligt humör som hela tiden, vill helst bara bli lämnad ifred. Trist att det ska vara så, fast det går över vet jag.. Inom sinom tid.

Kommentera här: