Projekt hylla

Ja har ju bara bott här sen i Juli eller va det nu va. Tog 6 månader att få upp en tavla och nu har jag ju äntligen fått tummen ur röven och köpt tavelhyllor.
 
Men man kan ju undra hur jävla många dagar det ska ta att få upp en. Börja med att jag köpte hyllorna, Fredrik hade en slagborr med bara en borr till och vi lyckades väl konstatera att den borren va för liten. Jaha bara vänta tills vi skulle till Forsbacka för att hämta andra storlekar.
 
Där fanns bara en och vi kom då på att borren som satt på va ju rätt. Så då börja vi köra på men inte mycket hände. Nähe, slö borr. Bara vänta tills idag så jag åkte till Ostis och hämta våran borr. Åkte hem glad i hågen och tänkte ÄÄÄNTLIGEEEN. Borra hål, satt plugg. Nähe, då va det torx skruvmejslar man skulle ha och inte vanliga...
 
Jaha for då på Coop bygg och köpte en enkomt. For och käka, spela Bingolotto och nu jävla skulle jag ju skruva hylla när jag kom hem.
 
Nähe, felborrat ett hål, måste göra nya och flytta hela skiten och då va klockan så sent..
Så ja, det kan ändå ta 5 dagar att få upp en hylla. Det va historien om det iallafall.

Kommentera här: