Ne

Det blev ingen sömn inatt alls. Steg iallafall upp tidigt och började stöka in mina kläder i garderoben som legat i IKEApåsar sen jag kom hit.. Och som jag misstänkte har någon kattjävel vart där och pissat! Även gett sig ner i den flyttlådan som skulle in i huset där det va med hårddiskar, kort på Fredde osv.... Jag va inte glad när jag skulle äta frukost kan jag meddela.. Plus att datorn verkligen va påväg att ge upp eftersom den knappt gick ladda längre..
 
Så tomten kom tidigt i år. Tack pappa! Nu har jag en ny fin dator jag inte ska slänga rätt i golvet bara för att jag trodde att det stod ett sängbord där.. Men icket.. Fast det är ju Windows 8 och det hade Fredde på sin dator. Jag minns att han tyckte det va apjobbigt men jag minns faktiskt inte om han gjorde om så att det ser ut som 7:an som man är van vid.. Tror han körde med det där muppiga man inte fattar nåt av..
 
 
Sen hamnade jag på fika hos Fredriks mamma och det var väldigt trevligt för Fredriks bror Tomas som bor i Sthlm va på besök med sin son. Sen kom Kicki med sina flickor så det va en väldigt mysig och trevlig stund. Har sagt det förr men säger det igen, jag är glad att tillhöra familjen.
 
Efteråt åkte jag på graven. Det va ovanligt mycket folk där så jag fick viska till Fredde.. Men han hörde mig nog hjärtat mitt. 3 månader. Kan ni tänka er det? Jag skulle verkligen haft hans hjälp nu, det va han som ställde in min dator och jag vill ha min nya precis som den gamla.. Får väl se om jag klarar av det själv.
 
När jag for från graven så trodde jag att jag tappa hela fronten på bilen. Det börja leva om och skrapa och jag såg bärgarn framför mig med en åtminstone trasig spoiler.. Sen sluta det? Jag körde tillbaka för att se om jag tappat nått men inte vad jag kunde se.. Så då sänkte jag musiken och körde med öppen ruta för att försöka höra nått missljud och då hör man ju precis allt.. Men jag fick mig då hem.
 
Jag va till lägenheten och provade parkera min bil på min plats.. Och ja.. Elin! Hata mig inte, jag kommer lära mig en dag :) Dock är vi ju ganska stora bilar på rad och min är nog störst och jag ser inte ens över huven haha! Nämen jag får väl öva. Va drygt att få sig ut men jag hade säkert mycket mer plats än vad jag trodde själv.
 
 
Jag köpte ett nytt usbminne så det ska gå lite fortare att föra över för att kunna se film på sovrumstvn men jag kommer inte ta bort det som Fredrik la dit som han tänkt att vi skulle se. Jag kan inte. Har inte hjärta att göra det, men jag ser inte filmerna heller.. Dom får vara kvar.
 
 
Borde vara trött med tanke på att jag vart igång hela dagen och inte sov nåt inatt men än så länge är jag på banan.. Fast det är väl bara för att jag har så schå att lära mig den här nya grunkan. Borde ta och skriva i Fredrikboken men det får jag nog ta imorgon.. Och kanske en spakväll som är så otroligt tråkig själv..
Jaja sov gott på er eller nå.

Kommentera här: