I see fire

Livet kom ikapp mig igår, vilket jag misstänkte skulle hända. Jag minns så väl före begravningen av Fredde, då jag bara gjorde saker hela tiden för att tänka så lite som möjligt.. När jag hade handlat begravningkläder med Emelie och kom hem till lägenheten, stannade upp för en stund och då kom ALLT på samma gång.
 
Men jag har vart med förr så igår då for jag på graven, tände ljus och bara pratade med Fredde. Det är inte min favoritplats för fem öre, men på nått sätt skönt att få ur sig allt.
 
Så sjukt hur det kan vända så fort. Å andra sidan som sagt skönt att det kom ut. Ikväll vet jag inte vad som händer men imorgon är det ju partaj eftersom det är 10 år sen jag gick ut 9:an. Var tog tiden vägen? Kul att se vilka som kommer också :)
 
 
Angående träningen så har det skitit sig denna vecka. Jag har ju gått och blive tjockiskär, dvs kär och trycker i mig allt onyttigt jag kan komma på.. Tappat motivation helt. Men till veckan har jag tänkt hitta igen den. Får nog be Barro sätta ihop ett nytt gympass åt mig så det blir lite roligare :)
 
 
Äe drags att städa sen ska jag och Hampedampe dra till Brännvattnet och... Ja va vi nu ska göra där.
Puss på er!

Kommentera här: