Ojojoj...

Julen närmar sig med stormsteg och nu har jag semester/ledigt fram till nyårsveckan. Känns skönt med lite ledigt mittemellan semestrarna.. Fast ja ledig och ledig är man väl inte ändå :) Jag önskar jag kunde slöa bort hela dagarna men skafferiet måste rensas och sorteras upp, rengöra kyl/frys, sortera i garderober, vanlig städning och laga nå julmat såklart.

Det enda jag inte ska göra är att ställa väckaren iallafall :) Nästa år ska vi iallafall få pröva gå skift så då slipper jag ändå stiga upp före fan varenda vecka.


Igår blev jag och Hampus äntligen sambo på papper med. Med tanke på erfarenheter av livet så skulle något hända mig och jag dör har Hampus ett hem iallafall. Nu hoppas jag väl såklart att det inte blir så, men man vet aldrig helt enkelt.

Nä om man kanske ska gå och börja med skafferiet sen göra lite mat åt gubben som slutar jobba på drygt en timme. Skriva låååång handlingslista och köpa julklappar imorrn. Vi hörs!

Kommentera här: