Brave

Äntligen har ledigveckan landat. Fyfan så skönt att inte stiga upp före stan imorrn. Igår hade jag tänkt göra en massa saker efter jobbet som att typ städa osv men så blev jag bjuden på tantkväll då Linda kom ner från Lule och det är ju ballare än att sitta hemma en lördagkväll.. Vilket betyder att all städning är kvar idag men eftersom att jag är rätt säker på att den inte kommer att flytta på sig till imorrn så blir det seriekväll...
 
Igår på jobbet norpa jag en traktor och plogade. Inte illa pinkat för första gången men åh så enkelt det ser ut för rutinerade... Jag hinner såklart inte parera bladet bra alls.. Men förflyttade åtminstone lite snö från ena stället till det andra. Sladdade med bilen så jag packa snö någonstans för hela bilfan vibrera påväg hem. Tur det gick bromsa bort :)
 
 
Idag va jag hos mampap en sväng och där kom jag över en artikel i en skvallertidning som löd "Knarkdömda Sanna Bråding gravid". Jaha? Vadå knarkdömda? Vad vill de få ut? Att personer med ett förflutet i missbruk skulle vara sämre föräldrar? Missbrukare är människor precis som alla andra men dom är sjuka. Tänk om folk kunde inse det nån jävla gång?
 
Herr och fru Svensson med förutfattad mening..
 
 
Vänligen lyssna på denna låt. Sluta döm!

Kommentera här: