Straffad

Inte riktigt på topp idag, beror säkert att jag är bakis än men inte riktigt i huvet heller. Jag har så mycket jag vill säga, eller få ur mig men vet inte hur. Stressar upp mig över saker som inte har hänt men jag kommit fram till.
 
I veckan ska jag "städa bort" Fredde. Jag har bestämt mig att det är dags att packa ner en del av hans grejer och packa in Hampus... Men hur fan ska jag förklara detta då? Måndag efter Fredde dött så var hans lägenhet redan tömd och det gick på tok för fort för mig. Jag blev förbannad för det kändes som att nu packar vi ner och bort honom sen tar vi fram på årsdagen och minns.
 
Det var såklart inte så, fast huvet va inte riktigt reko under den tiden heller.. Men jag satt sånt värde i fysiska ting när han somnade in, ville spara ALLT. Nu sätter jag inte samma värde, men att packa ner det i en låda kommer innebära att gå igenom många minnen.
 
 
Fast jag vill detta, även om jag är livrädd. Som det känns just nu för sekunden så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vill helst bara vara ledig ett tag. Ledig ett tag utan en massa måste, ledig för att bara tänka, fundera, reflektera utan en massa måsten.
 
Det är så jävla svårt förvirrande just nu. Fan ta detta.
Nu ska vi fara och fira Hampus syster Wilma som fyller 3.

Kommentera här: