9

Det kom en månadsdag igen och det är alltid tufft. Jag hatar att ens tänka tanken men de blir ju bara fler, aldrig färre. Det känns så sjukt att det är 9 månader sen vi hade en konversation. Jag saknar dig Fredrik, livet är inte rättvist.
 
En fas, det är alltid det man går igenom tydligen. Att jag ber om "ursäkt" att jag gått vidare är en såkallad sån, men det som stämde bäst var nog att det är nog bara för mig själv. Jag har en ständig påminnelse att jag har dåligt samvete för att livet gick vidare. Min syn på en sorg blev att man ska alltid gå runt och må dåligt, livet ska aldrig bli bra igen. Nu blev det ju bättre och därför lider samvetet. Konstigt hur man är funtad igentligen. Man finner sig rätt ensam i detta eftersom det inte kommer på tal så ofta, vad som har hänt. Ibland sprängs man nästan bara för att man måste få prata, men med vem? Det går inte göra med alla och inget jag vill.
 
 
Jag och Hampus va iallafall förbi graven idag och jag VET att Fredde tyckte att jag va dum i huvet som for dit i hällregn och dessutom hade med mig rosor, det hade han tyckt va töntigt :) Sen när vi skulle fara så fick vi strömtorsk med Oldsen på parkeringen till kyrkogården och även om jag vet att kolen är dålig i generatorn så kan jag inte låta bli att tänka att Fredde hade ett finger med i spelet för han hade sagt "Jävla Eddie Meduza sluskar". Haha.. :) Sov gott Freddie.
 
 
Vi har haft chips och dipp kväll, inget roligt väder att göra nått alls i. Vi har även planerat en resa till Ullared nästa sommar, eller JAG har iallafall planerat ;) Kanske åka ner på Power Meet en vecka och sen ta en vecka för att bara upptäcka södra Sverige. Man kan ju lasta rätt bra i Oldsen som är 6m lång :) Nää får se vad kvällen och resten av helgen har att erbjuda, käntes inte som nånting alls.
 
 

Kommentera här: