Undo myself

Det tar på krafterna och stressa runt som en galning. Stressar över ingenting igentligen heller men jag har en tendens att jaga upp mig över minsta lilla. Lite roligt att jag är en person som älskar att ha kontroll, veta och planera för då blir jag lugn, medans vissa stunder spontangör jag saker från ingenstans och älskar det. Å andra sidan är det väl bra med lite variation i vardagen.
 
Dock inte idag men nu börjar stressen släppa och jag ska försöka peppa upp mig för en rolig kväll i Piteå med balla människor i en Oldsmobile. Men nästa helg ska jag tamefan inte göra ett nå! Har gjort alldeles för mycke, hinner aldrig andas eller sova ut. Nästa helg blir inget partaj men väl en tatuering.
 
 
Väntar på att Hampus ska komma hem. Under tiden äter jag ostkrokar. Ja jag är fan tjockiskär, äter precis ALLT jag kommer över. Det får fan va slut med det till veckan och Friskvårds borde bli mitt andra hem igen.
Äe skål på er förfeeeen

Kommentera här: