Slå mig hårt i ansiktet

Jag var så glad idag. Har min kortvecka så jobbat bara till torsdag då. Såg fram emot att komma hem, städa upp hela lägenheten, laga mat, köpa nåt gott, tända ljus och mysa. Istället la jag mig under täcket när jag kom hem och grina.

Fick brev från polisen idag att förundersökningen om min misshandel las ner. Kändes bara som en slag i magen! Det var ju så bra och många vittnen men nä han ska tydligen få gå fri från allt.

Jävla idiot. Kommer garanterat stöta på honom i denna lilla stad igen och han kommer skratta inombords att han kom undan. Detta förstörde hela min kväll. Jag ser ju alltid så fram emot dessa torsdagkvällar men nu blev inget av...

Å andra sidan vet man sen tidigare att livet är inte rättvist.. Åja det är bara att falla och sen resa sig. Känns säkert bättre imorgon även om det suger..

Kommentera här: