Åldras med mig, vi har det bästa framför oss

Igår var jag på gymet och för första gången på säkert då detta år var jag nöjd med min prestation. Det känns i kroppen idag precis som det ska vara... Jag va helpeppad på kvällens pass tills en tanke slog mig idag påväg hem från jobbet och det blev en hemmakväll utan några som helst måsten. Det är förändringar påväg i livet som jag vet är till det bättre för alla, men det tar tid att anpassa sig.

Det kommer att bli bra en dag, det är jag säker på, men man måste ta tid på sig att kanske vara ledsen också. Det är viktigt.


Snart väntar vi på att få ett datum när vi ska på våran tredje begravning i år... Fjärde om man räknar turbos. Hampus mormor somnade in i lördags och nu får det vara nog! Jag har inte tänkt på fler begravningar i år... Jag ska gifta mig och detta skulle bli ett så jävla bra år men starten har inte vart direkt lyckad :/ 

På tal om turbo så är det väldigt tomt hemma.. Jag tyckte verkligen mer om honom än vad jag trott.. Tomt utan lillkatten också så nu är det bara Hasse kvar. Saknar tubbe väldigt mycket ❤️

Kommentera här: