Hard work work

Jag har kommit till en punkt med mitt jobb som inte är bra. Det handlar om månader av stress och en alltid underliggande stress att man aldrig hinner göra det man har som arbetsuppgifter... Jag kör bil iprincip hela skiften numera. Vi har ju betald lunch så innebär att vi endast har lunchuppehåll. Det kan vara från 5 minuter till 60 typ. Oftast är det 5-10 minuter i mitt fall..

När vi faktiskt va rätt mängd folk så kunde vi äta i omgångar men är man själv så är det svårt.. Det märks på humöret och kroppen. Jag är konstant trött och att försöka leva hälsosamt som jag vill är svårt när jag iaf förmiddagsveckorna kan somna varsomhelst... Blir många missade träningspass som i sig ger ångest. Man vill men orkar inte.

Sömnen lyser ofta med sin frånvaro och bara för att jag vart vaken ett dygn är det ingen garanti för en god natts sömn nästa kväll.. Har jag otur somnar jag kl 20, vaknar 22 och sen är det bara vakentid.


Det värsta är nog att jag vet att ingen hjälp är påväg på jobbet heller.. Mest troligt blir det väl så att vi får gå ständig förmiddag istället för skift och det är det sista jag vill.. Eftermiddagar är stressiga också och det tar tid att somna, men ändå enklare.

Är less på att vara ständigt trött och stressad. Sugen på att byta jobb och göra nåt annat.. Men då är en ju för snål såklart så man får skylla sig själv.



Kommentera här: