Du och jag

Sov som en klubbad säl hela natten. Går inte riktigt ihop för jag sover ungefär jämt och är jämt trött. Visserligen gör jag inget heller och medicin påverkar såklart men det är skönt att få sova en hel natt utan att vakna av lillekatt som vill göra morgon kl 01.
 
Nu är det bara en uppstigning före satan kvar och imorgon åker det väl två flyttlass med grejer. Då är alla stora möbler på plats, resten ryms i bempan. Redo för inflytt efter nyår så jag antar att jag drar mig tillbaka till stan nästa vecka? Jag undrar hur länge lådor kommer stå fulla med grejer, jag är inte känd för att göra saker så snabbt..
 
När jag återgår till att få en riktig lön måste jag göra lite förnyelser. Som med alla människor sitter det mycket minnen i allt möjligt. Allt från möbler till parfymer. Vissa av mina parfymer kan jag inte använda nu för jag blir jävla grinfärdig av dom. Har kvar Freddes alla parfymer och när jag luktar på dom så minns jag alla de gånger jag borrat in min näsa i hans hals, myst och kramats. Det gör så ont i hjärtat men samtidigt fint att minnas de bra och fina stunderna och inte bara allt det sorgliga och jobbiga.
 
 
 

Kommentera här: