Because the night

Dagens projekt va rakning av långhårig katt.. Och det gick väl sådär.. Haha stackaren så ful han blev. Ska lämna in han på service hos Djurkliniken istället. Dock håller hans långa hår på att driva mig till vansinne. Vårsolen visar ju dessutom vartenda litet dammkorn som finns :O
 
Så jag har städat och hållt på idag. Satt upp mina första tavlor. Ska inhandla lite mer tavelhyllor så kan jag sätta upp både tavlor och annan skit på en gång. Borra i betong är inte min favorit så att säga..
Nu har jag lovat mig själv att nästa gång jag ska ut med bilen ska jag förbi Friskvårds och låsa upp mitt träningskort. Nu är det dags att ta tag i detta.. Igentligen är det mest för att kunna fördriva tiden litegrann.
 
Sitter och längtar efter min nästa tatuering.. Hatar väntetid och nu då det vart så jävla långt av nån anledning. Nu måste jag ner och fixa tvätten. Dammsugare får stå framme tills katten vart på service och det kanske blir lite mindre hårigt här!

Kommentera här: