ioqwj3rhiuw3n

Igår kom Tina hit och vi såg Grease och tryckte onyttiga saker. På natten åkte vi runt i bileno och försökte jaga en Merca som va ute och sladda men vi tappa bort han 3 ggr.. For till Freddes grav och tände ljus..
Efter det gick vi runt på kyrkogården för att försöka hitta en.. Men det gjorde vi aldrig. For på en annan kyrkogård som är gammal, där står det på stenarna vad man jobbat med.
 
Vi hittade många disponenter och nån komminister. Haha undra om nån såg oss vandra runt där kring 3-4 på natten! Slockna på soffan när jag kom hem.
 
Ikväll ska jag nog raka Hasse. Ja mena varför måste han ha så mycke päls när han är innekatt? Dock kommer han inte bli lycklig..
 
Undra vad jag och Fredde hade gjort denna allahjärtansdag..? Säkert ätit något gott och myst.. Åh jag saknar dig min ängel <3 Det blir ingen begravning just nu av Kisse men jag vill nog vara med och sänka ner honom.. Precis som jag sänkte ner Fredrik till sin sista vila. Mina fina hjärtan <3

Kommentera här: