Rose tattoo

Tusen tankar genom huvet och jag hinner inte riktigt med. Känner bara en stor suck över allt som komma skall och motivationen till att göra nåt är helt borta. Vill helst isolera mig och sova i en vecka kanske...

Jag vet att det kommer lösa sig men det är så tråkigt när det blir såhär. Är ju massa kul på ingång men jag känner bara "jaha" över allt. 

Äh det löser sig. Igår var det fint väder för att glida Olds vilket vi gjorde hela dagen nästan. Synd bara att det inte är den riktiga tokvärmen just nu, är kyligt att åka på kvällen. Jag gillar inte att va ovanjord när det är så fint väder ute! Då är jag hellre nere i grottan för då ser man inte vad man går miste om.

Där är vädret oftast detsamma, någon lokal regnskur när man går på verkstan och bråk Åke är i full fart att spola av verkstadsgolvet haha. Men jag ska snart åka ner och det va då mulet idag så spelar ingen större roll.

Måste nog åka och hämta min bil idag då Hampus nog säljer sin kommande dagar. Har kört så billigt nu på senaste men nu är det slut med det:) min nästa bil blir nog en diesel, får svika bensinarklubben. 

Nä tänk om man skulle ha gjort nå vettigt innan man somnar, adjö.

Cadillac till Luleå i lördags

Bra med lastutrymme i oldsen:)

Kommentera här: