Tungrott

Ah fick kanske en 20 minuter sömn inatt av nån jävla anledning. Känner mig inte alls road att åka mot jobbet strax, fast det gör man väl inte så ofta ändå men..

Hampus han sover så sött och det ska han nog fortsätta få göra. Jag är så glad att han kom in i mitt liv. Allt gick så fort, fortare än vad jag är bekväm med men det blev så jävla rätt ändå. Jag hade bestämt mig att livet va över och tanken på att träffa nån igen fanns inte.. Men så kom Hampus. Vi är så lika fast ändå inte. Han har fått mig att öppna ögonen och se världen på ett annat sätt idag. Jag är glad igen och det känns skönt. Saker och ting är ju vad de är, går inte ändra på, men man kan försöka göra det bästa man kan av situation.. Och det har jag gjort :)

Äe om man skulle borsta tänderna och dra sig mot jobbet. Sova får jag väl göra ikväll om int anne.





Kommentera här: