Trist

Jag gör inte så mycket mera än sover, jobbar, tränar, sover. Mitt mål är fem träningar i veckan, sen om jag nu kommer få det schemat jag hört talas om är jag ledig varannan fredag kan jag peta in kanske tre tillfällen på torsdag bara och beroende på hur körd jag är så är fredag öppen såklart.

Jag får väl se, det är ett mål men om jag håller det är en annan sak. 

På jobbet trivs jag iallafall. Alla jag träffats hittills är glada och trevliga. Försöker lära mig hitta i gruvan och det går väl bättre nu än förra veckan. Imorgon ska jag köra själv för första gången men det går nog bra.


Jag saknar Fredrik så det är inte sant. Jag fick ett sms av Roger förra veckan när jag hälsade på att nu var den gamla Åsa tillbaka som han kände, så att lämna Kankberg var nog rätt beslut.. Visst känns det bra att höra, men samtidigt är det enkelt att bygga upp en sida att allt är fint och bra. Hemma är det en helt annan sak,

Tiden bara går och går men jag känner bara sorg och saknad. Sommaren är på gång men jag tänker bara tillbaka på det som var förra året och planerna jag och Fredde hade för denna semester..

Miss you like crazy.




Kommentera här: