Blä

Jag önskar att jag inte hade sex mil enkel väg till mitt jobb. Det är så tråkigt att försöka he sig isäng tidigt när det finns så mycket annat kul att göra... Men å andra sidan kanske man inte är kvar i gruvan förevigt. Jag är iallafall glad över mitt jobb, det är roligt men skulle gärna gå skift;)

På fredag ska jag förbi Fredde och tända. Dagarna före tänker jag ofta tillbaka på just dagarna före han flög iväg och allt som hände då. Det gör så ont i mig. Lugnet har iallafall lagt sig i lägenheten sen Hampus kom in i mitt liv. Tror Fredde var han nu är någonstans är glad att jag kom på fötter igen, det ville han att jag skulle göra. Fredde finns ju alltid i mitt hjärta ändå.


I helgen blev det Cadillac båda dagarna, en från 1955 och en från 1968. Jag hade trevligt och det va härligt att åka nercabbat i sommarvärmen! Kommer nog bli en trevlig sommar ändå. Puss på er ❤️














Kommentera här: