Hujja...

Jag vill aldrig mer se en flyttlåda. Nu bär de av igen och denna gång till stämningsgården. Största skälet är väl att vi har för mycket bilar men en parkering. Tar vi bort jänkarna har vi ändå två bruksbilar... Och det blir svårt i längden med endast 6 timmar besöksparkering... 

Så dagarna nu består av flytt och stök. Jag längtar tills allt är tömt, städat på getberget och uppackat på nya stället. Då ska jag njuta av det fina vädret på altanen vi faktiskt har där. Nästa gång det blir en flytt blir det till huset vi ska köpa...

Fredrikgrejornq hänger med, men tex tavlan kommer inte hänga lika centralt längre. Den får vara i gästrummet men ändå hänga uppe. En dag kanske jag skiljs med sakerna men inte än.


Jag och Hampus firade ett år i mars och tänk vad saker vi hunnit med. Både bra och dåliga. Men mest kanske vilken konstig situation vi träffades i?

Han ska ha en eloge som aldrig sagt ett ord om Fredrik. Jag har fått ta tid och sorgen fått ändra på sig. Tänk de dagar jag grät för att jag saknade fredrik men Hampus torkade tårarna. Ingen av oss visste ju riktigt hur man skulle hantera det på något sätt... Jag va ju mitt uppe i allt när vi träffades.. Men med tiden så blev det bra, och ja, så bra det blev!❤️

Nu ska jag åka på jobbet, skönt med bara tre dagars jobb. Jag längtar till duschen jag får ta ikväll för jag luktar inte godis hehe..

Kommentera här: