See you again

Ännu en stjärna på himmelen.. Idag fick jag motta att ännu en ung människa lämnat oss. Fredriks bästa vän Ted finns inte här längre. Det gör så ont i mig att alla bara försvinner! 

Det var ett tag sen vi pratade men efter Fredriks död hade vi mycket kontakt. Jag minns såväl den sista kvällen Fredrik var vid liv, då umgicks han med Ted för det var lördagkväll och jag jobbade eftermiddag. Påväg hem så sa Fredrik åt mig att Ted var verkligen hans enda bästa vän... Jag kände mig tvungen att berätta det för honom när Fredrik hade lämnat oss, och jag vet att han var väldigt tacksam för att jag sa det.

Även minns jag när Ted skrev åt mig om nått förra året, och passade på att gratta till förlovningen, och att han var glad att mitt liv gick vidare. Egentligen ska man såklart skita i vad folk tycker och tänker, men iallafall jag undrade vad folk tänkte när jag träffade Hampus. Det var tidigt tyckte jag med, men det var rätt. Kändes bara fint att få höra just de orden från Ted..

Fredde och han var verkligen bästa vänner. Ibland hade dom ett språk som ingen annan kunde förstå. Vila i frid Ted, var du än nu befinner dig! Rocka lös med Fredde och Jonte, ta en bira och lyssna på bra musik. Sov gott vännen.




Vad är det med detta svarta året? Fem dödsfall sen december.. Vad mer skall komma? 

Kommentera här: