Hey

Livet går framåt i en rasande fart. Idag är det faktiskt 11 månader sen jag träffade Hampus. Vi satte "vårat" datum den första kvällen vi sågs för vi har faktiskt suttit ihop sen dess. Tänk vad saker och ting förändras med tiden... Det är 1,5 år sen Fredrik gick bort nu i slutet av februari. Han visar väl Jonte runt däruppe vars de än håller hus..

Jag gillar livet nu. Eller det har jag gjort länge, men oftast överlag så är livet väldigt bra. Jag är nästan rädd att något ska hända och att det här ska ta slut. Även om det kommer ske förändringar i livet detta år så är det något man får anpassa sig till. Det tar ett tag men det ska nog lösa sig.

I helgen blev jag med ny bil också. Vi tog ett beslut att köpa ny bil eftersom vi ska gifta oss och behöver en med drag. Oldsen va för tung, får knappt dra nåt med den och att montera drag kändes otroligt jobbigt... Då blev det en Pontiac från 1960 istället.



Nu ska jag krypa ner hos Hampus en stund och bara vara glad över att han är min och allt annat bra som finns i mitt liv. Att höra honom snarka är lugnande för mig. Godnatt!






Kommentera här: