Himlen är oskyldigt blå

Jul och nyår har passerat och jo, det kunde vart bättre. Min moster gick bort dagen före julafton och det har rört upp många känslor hos mig. Mest ett otroligt dåligt samvete för att man aldrig var dit... Lätt att vara efterklok. 
Sov gott lilla moster ❤️


Idag kom ännu ett dödsbud.. Min gamla vän Jonte har lämnat oss och det känns förjävligt. Men förrförra helgen gjorde jag något jag är glad över idag. Vi har inte haft kontakt på länge av olika anledningar men umgåtts i samma kretsar och den kvällen så tog vi ett prat och undrade vad vill höll på med. Klart vi ska kunna hälsa på varandra, när vi som sagt umgås i samma kretsar.

Vi hälsade på varandra i lördags och det var sista gången... Jag har haft otroligt roligt med denna kille i ungdomen, otaliga bilturer till olika platser, många minnen och skratt.. Nu känns allt så konstigt. Jag är tung av sorg men inga tårar kommer knappt. Jag känner dom, men inget vill komma ut.. Tänk att man får börja nya året med två begravningar... Livet är inte rättvist.
Sov gott Jonte ❤️

Kommentera här: